Látvány Film 

SGI ANIMÁCIÓS VIDEÓK

MEGMUTATJÁK

... HOGY MILYEN IS LENNE ITT ÉLNI ...

a filmek kedvet csinálnak a vásárláshoz...


2 percesek vagy Shortok?

A másfél-két perces videók alkalmasak arra, hogy többet megismerhessünk az ingatanból,  de ne legyenek annyira vontatottak, hogy a néző belehúzzon a videóba. 

A Tik-Tok korában a pillanatnyi benyomások, visznek tovább...

 A videó filmek célja a hangulat keltés, mely érdeklődésbe fordulnak, ha a látottak és az elképzelés találkozik. Ez a találkozás könnyedén el is kerülhető, ha nem tud a hirdetés hatással lenni az érdeklődőre. Ne gondoljuk, hogy ez nagy veszteség lesz nekik, hisz amiről nem tudnak az nem is fájhat. A hirdetőnek viszont jelentős veszteség, hisz ha elmaradnak, vagy akadoznak az érdeklődők, akkor annak ár csökkentő hatása lesz előbb vagy utóbb. Az animációs videó filmek ezen segítenek. A fiatalabbakat a 15-30 másodperces short videókkal, míg az idősebbeket inkább a 2 percesekkel lehet igazán megfogni. Te melyiket választanád ?

Film bemutatókkal

a fiatalabb és az idősebb korosztályt is könnyen elérheti 

Alaprajzos videó filmek

Az alaprajzzal kiegészített videókon kövessük nyomon épp hol járunk. Az alábbi filmben egy felújított üres ingatlant mutatunk be berendezve, a valósággal kombináltan.

háttér Szereplős Filmek

A már előre felvett jelenteket be tudjuk illeszteni a filmbe. Ahogy a filmeknek, a jelenetek célja is az, hogy minél jobban el lehessen képzelni milyen lehetne az adott ingatlanban élni. Számtalan jelenet közül lehet választani, melyet az ingatlan vásárlói célközönségéhez szabunk. A legnépszerűbbek, a lakásban és a kertben játszódó családi jelentek.

Valósággal kombinált filmek

Ilyen most és ilyen lehetne? Mutassuk meg mindkettőt egybe! Foglaljuk történetbe és adjunk hozzá egy jó elképzelést...

Parasztházból étterem

Lakás átrendezve

Dinamikus Rövid Filmek

Amikor épp csak az a cél, hogy rápillantva is érdekesnek tűnjön akkor a 10-20 másodperces tempós TIK-TOK vagy You Tube shortok a nyerők! Ha a benyomás sikeres volt akkor jöhet egy hosszabb változat vagy még jobb, egy 360-as séta.

ASZTALI FEKVŐ 16 : 9 - ES KÉPARÁNNYAL

15 másodperces effekt videó

60 másodperces hangulat videó

25 másodperces teaser videó

25 másodperces teaser szereplős videó

ÁLLÓ TELEFONOS  9 : 16 - OS KÉPARÁNNYAL


<< üres

TEASER

szereplős >>

Választható Film Betétek

A hangulatos jelenetek gazdagítják a filmet melyek fokozzák a vásárlói élményt. Egy jó reklám film nem hagyatkozik egyetlen tökéletes pillanatra, ha abból több is van.

+ jelenetek belső terekhez

Részlet jelenetek

Ünnepi jelenetek

Naplementés jelenetek

Esti jelenetek

+ jelenetek külső terekhez

Esti jelenetek

Esős jelenetek

Nappali jelenetek

Őszi jelenetek

Téli jelenetek

Utcai  jelenetek

Naplementés jelenetek

Ünnepi jelenetek