Látvány Film
SGI ANIMÁCIÓS VIDEÓK
MEGMUTATJÁK
... HOGY MILYEN IS LENNE ITT ÉLNI ...
a filmek kedvet csinálnak a vásárláshoz...
2 percesek vagy Shortok?
A másfél-két perces videók alkalmasak arra, hogy többet megismerhessünk az ingatanból, de ne legyenek annyira vontatottak, hogy a néző belehúzzon a videóba.
A Tik-Tok korában a pillanatnyi benyomások, visznek tovább...
A videó filmek célja a hangulat keltés, mely érdeklődésbe fordulnak, ha a látottak és az elképzelés találkozik. Ez a találkozás könnyedén el is kerülhető, ha nem tud a hirdetés hatással lenni az érdeklődőre. Ne gondoljuk, hogy ez nagy veszteség lesz nekik, hisz amiről nem tudnak az nem is fájhat. A hirdetőnek viszont jelentős veszteség, hisz ha elmaradnak, vagy akadoznak az érdeklődők, akkor annak ár csökkentő hatása lesz előbb vagy utóbb. Az animációs videó filmek ezen segítenek. A fiatalabbakat a 15-30 másodperces short videókkal, míg az idősebbeket inkább a 2 percesekkel lehet igazán megfogni. Te melyiket választanád ?
Film bemutatókkal
a fiatalabb és az idősebb korosztályt is könnyen elérheti
Alaprajzos videó filmek
Az alaprajzzal kiegészített videókon kövessük nyomon épp hol járunk. Az alábbi filmben egy felújított üres ingatlant mutatunk be berendezve, a valósággal kombináltan.
háttér Szereplős Filmek
A már előre felvett jelenteket be tudjuk illeszteni a filmbe. Ahogy a filmeknek, a jelenetek célja is az, hogy minél jobban el lehessen képzelni milyen lehetne az adott ingatlanban élni. Számtalan jelenet közül lehet választani, melyet az ingatlan vásárlói célközönségéhez szabunk. A legnépszerűbbek, a lakásban és a kertben játszódó családi jelentek.
Valósággal kombinált filmek
Ilyen most és ilyen lehetne? Mutassuk meg mindkettőt egybe! Foglaljuk történetbe és adjunk hozzá egy jó elképzelést...
Parasztházból étterem
Lakás átrendezve
Dinamikus Rövid Filmek
Amikor épp csak az a cél, hogy rápillantva is érdekesnek tűnjön akkor a 10-20 másodperces tempós TIK-TOK vagy You Tube shortok a nyerők! Ha a benyomás sikeres volt akkor jöhet egy hosszabb változat vagy még jobb, egy 360-as séta.
ASZTALI FEKVŐ 16 : 9 - ES KÉPARÁNNYAL
15 másodperces effekt videó
60 másodperces hangulat videó
25 másodperces teaser videó
25 másodperces teaser szereplős videó
ÁLLÓ TELEFONOS 9 : 16 - OS KÉPARÁNNYAL
Választható Film Betétek
A hangulatos jelenetek gazdagítják a filmet melyek fokozzák a vásárlói élményt. Egy jó reklám film nem hagyatkozik egyetlen tökéletes pillanatra, ha abból több is van.
+ jelenetek belső terekhez
Részlet jelenetek
Ünnepi jelenetek
Naplementés jelenetek
Esti jelenetek
+ jelenetek külső terekhez
Esti jelenetek
Esős jelenetek
Nappali jelenetek
Őszi jelenetek
Téli jelenetek
Utcai jelenetek
Naplementés jelenetek
Ünnepi jelenetek