FELÚJTANDÓ INGATLANOK

RÁFÉRNE EGY ÁTALAKÍTÁS ?


HIRDESSEN MÁSHOGY !

...hogy ne csak a minimál áron 

vásárló befektetők érdeklődjenek...

 De mi is a baj a "befektetői" típusú ajánlatokkal?


 A befektetők olyan ingatlanokat vesznek olcsóbban, melyet aztán felújítva drágábban adnak el. Ha az ingatlan nem olyan vonzó, mert vagy az elrendezése, vagy a berendezése, vagy az állaga nem túl ígéretes, akkor inkább csak a befektetői ajánlatokra számíthat. Még, ha ezek sokszor sértően alacsonyak is, az eladók kénytelenek előbb utóbb még akkor is belemenni egy eladásba, ha jól tudják, hogy az ingatlan ennél azért többet ér. 

  Amikor viszont a látványterv megmutatja, hogy mit is lehet kihozni az ingatlanból és mellette segít a keresőknek a megvalósításban is, akkor olyanokat is el tud érni az eladó, akik eddig csak felújított ingatlanban tudtak gondolkodni. Ezért sem mindegy, hogy folytatódik egy eladási folyamat, hisz ha rögtön átlépnek az ingatlanon akkor már csak a befektetői megkeresések maradnak.

Mutassuk meg most milyen és azt is, hogy milyen lehetne

lássák Mások is benne a lehetőséget ! 

... szavak helyett jobb, ha megmutatja egy látványtervvel ...

360 Valóság + 360 Látvány

egy sétán belül tudunk váltani a kettő között...

 Megmutatjuk milyen most és milyen lehetne az ingatlan 360-as nézetben. A sétában a felső gombbal lehet váltani. A teljes projekt képei itt érhetők el >>

A sétán belül, talál felül egy váltógombot Eredeti állapot / Látványterv , mely váltogatásával ugrálhat a nézetek között.

Videó Film

Most ilyen, De Ilyen lehetne !

Küldjön képeket a jelen állapotról és felhasználjuk a videónál.


<< üres

TEASER

szereplős >>

Hogy legyen még több érdeklődőnk ?

 Kreatív dizájnereink átnézik az ingatlant és kihozzák belőle a legjobbat.

Példa:

1. hirdetés

20 millió Ft

jelenlegi használt állapotra


Feladhatunk dupla hirdetést a hirdető portálokon?

Igen, mivel a két hirdetés árazása is és a kivitele is másról szól. Csak a cím és az eladó személye lesz ugyanaz, és a dupla hirdetés dupla költsége.


Vállalnom kell a felújítást is?

Természetesen nem, hacsak nem szeretnénk valóban egy vállalkozóval összefogva a megvétel után segíteni a vásárlót a megvalósításban is. A két hirdetésben valójában ugyanaz a használt jelen állapotú ingatlan van hirdetve mindkét esetben. Ezt a hirdetés szövegében egyértelműsítenünk kell.

Példa:

2. hirdetés

22,9 millió Ft

Benne a + 2, 9 Millió Ft-os ajánlott költségtervezet

Fontos a felújítási költségterv

Aki felújított ingatlant keres, és beleszeret az elképzelésbe, annak a megküldött részletes költségvetés segíteni fog, hogy friss kivitelezői ajánlatot tudjon bekérni saját környezetéből. Ezzel segítsük az érdeklődőket, akiknek letöbbször nincs lehetőségük, vagy energiájuk kézzel felmérni az ingatlant, nézelődési stádiumban. Ha viszont nem tudják hogy fognak kijönni, akkor megtörik a lendület és legtöbbször más ingatlan után néznek.

De mindezt megoldhatjuk akár egy hirdetésen belül is, ha ezt egyszerűbbnek látjuk.

Kérje Tanácsunk ingatlanához !

Milyen MOST az ingatlan?


Átlagos ?




Ódivatú ?



Lomos ?



Zsúfolt ?




Romos ?




Üzleti ? 


Ipari ?