Hogyan működik ?
Mennyire van hatással a látványterv az eladási árakra?
Komoly érdeklődőket szeretne?
...felismerik az ingatlanban lévő lehetőségeket és ezért hajlandók akár többet is fizetni , akkor látványtervre van szükségünk.
Jó ajánlatok között szeretne válogatni?
...ne csak azt mutassuk meg, hogy milyen most, hanem azt is, hogy milyen is lehetne! Ezt nehéz elmondani, de könnyű megmutatni látványtervvel
Fontos a minőség és az első benyomás?
...pár dekoratív kiegészítő kell még. Olykor viszont a színekhez, burkolatokhoz és a berendezéshez is érdemes hozzányúlni. A látványtervvel az elképzelést meg is mutathatjuk a nélkül, hogy bármin is változtatnunk kellene.
A rövid válasz:
Amikor a hirdetése gyorsabban több ember érdeklődését is felkelti akkor annak mindig árfelhajtó hatása van. Ilyenkor a keresők tudván azt, hogy az ingatlant el is vihetik előlük, hajlamosak árban feljebb is menni. Ezért fontos, széles réteget a lehető leghamarabb elérni, hogy az érdeklődők egyszerre érkezzenek. Ez akár 5-10% érték növekedést is jelenthet!
Hogy ez így is történjen egy jó hirdetésre és egy jó irányárra lesz szükségünk. A látványterv az előbbiben segít.
Látványtervvel kiegészített hirdetésekkel már versenybe lehet szállni akár felújított ingatlanokkal is, ahol több az érdeklődő, jobbak az ár/érték arányú eladások, mégsem szükséges a felújítással kapcsolatos terheket és kockázatokat vállalni.
Hosszabb válasz és több szempont:
Többen megnézik az ingatlant. Olyanok is akik első sorban felújított ingatlanban gondolkodnak. Dupla hirdetéssel még több érdeklődőt szólíthatunk meg.
Gyorsabban kattintanak a hirdetésre, ha vonzó az indexkép és aki ilyen típusú ingatlant keres az biztos nem fog átsiklani az ingatlanon.
Sokan csak azért nem vágnak bele egy használtabb ingatlan megvételébe, mert nem látják a felújítás végét. Ezen segít az ingatlan felületeinek megadása, egy árazott költségvetéssel, mely megadja a kellő bizonyosságot ami eddig hiányzott.
Amikor egyszerre több az érdeklődő, akkor az eladó is magabiztosabb lesz az ár alkukban és ez pozitívan fog kihatni a végső eladási árra.
Az embrek szeretnek a végletekig elmenni, ha úgy érzik meg tudják valósítani az álmaikat. Látványtervekkel érzelmeket, költségvetéssel értelmet adhatunk álmaiknak, melyről nem kell lemondaniuk. Ne feledjük, egy vásárlás mindig érzelmi döntés!
Hogy érdemes meghatározni az induló árat?
Ha ez is érdekli, akkor az INGATLANVERSENY.HU oldal segítségére lesz.